Monday, August 18, 2008

CERITA HARI INI...



eermm.. hari ni macam ade mood nak tulis..
boring laa.. asyik tengok friendster je dari tadi..
naik penat dah tangan ni menaip komen-komen kat group 1987..
tapi seronok juga.. at least.. ade laa kawan nak borak-borak..
duduk rumah ni kadang boring jugak kan?
tapi kalau ade kuliah.. malas laa plak nak pegi.. hihii..





malam tadi.. die message aku..
sesungguhnya............
aku tersangat dan teramat gembire membaca massage die..
excited jangan cakap laa... tuhan je yang tahuu..
memang masa tu aku tengah teringatkan dia... ^.^ rinduuu..!!
lagipun... kiteorg dah lame tak jumpe...
lame yang teramat sangat laa..





tapii... semuanya jadi tak best...
tibe-tibe die hantar massage yang menyedihkan..
entahlah, pastu terus aku tak jawab massage die..
tak tahu nak jawab ape.. terkedu..
tak pernah terfikir pun dia nak tanya macam tu..
emmmm.. ape massage tu.. takmo laa bagi tauu..
biarlah ia menjadi rahsie antara aku dan die...
hope.. sumenye akan kembali normal dan menjadi lebih baik..
insyaAllah... kawan2.. pray for my happiness k..


No comments: