Monday, May 18, 2009

HAPPY TEACHER'S DAY



huhuuuhuuu... tengok tu.... garangnyee cikgu tuuuu...!! dulu... aku pun ade sorg cikgu garang... huhu.. name die.. cikgu Faezah... cikgu math aku..... hhee... cikgu sekolah rendah tu.... garang gile die..... kejam pun ade.... dulu... kalo tak wat latihan die kan... siaplahh.. berratur panjang2.... pastu ketuk ketampi 100 kali!!! gile... tu untuk yang pmpuan.. kalo dak2 laki.. lagi kesian..... heheh... kne cubittt.... haa.... cubit jangan ckp laa..... sakit..... sampai berbekas tuuu...!! haaa... pastu.. siap kne dende bayar 1sen untuk satu soalan yang salahhh...!! ikss.... ikss.... start situ.. aku salu bertekad nak dapat full mark.. hehehe.. cehh.. konon... sebab?? sebab tak nak baya dende.. hehe.. tapi memang berkesan pun.. kalo takk sampai sekarang kot aku tak lepas2 ngafal sifir... hhihi...

k laa.. banyak pulak aku mengomel.. hihihi.. ermm.. aku nk ucapkan HAPPY TEACHER'S DAY... kat semua cikgu2 kat malaysia ni.... hihihi.. dan terutamanya cikgu2, pensyarah2 yang pernah mengajar aku.... terima kasihh atas ilmu yang telah cikgu, puan, encik, miss.. curahkan..... dan... saya berjanji tak akan sia-siakannya..... ^.^ peace!

3 comments:

Iznie said...

hehe.... macam2 tol kan??

samat ari guru untuk sis jugak...hehe

LaDy NaS said...

wat lah tentang cikgu NAS..ekekek! gurau aje sayang.

shaziera87 said...

^.^ haha... hapy teacher's day for me..?? heheh.. blum lagi la iznie.. masih lagi 'berusaha' ke arah itu.. haha.. doa2kan laa ye.. hihi..!

haa.. kak nas..! cikgu kecik molek lagi spoting.. hihihi... ala kak nas.. haa.... tu dak promot tu.. hihi... ape lagi.. lanje laa pasni ehh.. hahahaha!! ^.^