Wednesday, May 25, 2011

NUR KASIH the movie

hye ollz!! hehe..

harini ade comment movie lagi... cube teke... masih hangat lagi di pasaran ni... hehe.. ape lagi kalau bukan filem NUR KASIH!! sorilah lambat tengok... nak tunggu yang murah.. cut cost!! heheh..

 

okeyh.. so.. comment utk movie NUR KASIH.. hahha.. sangat cemerlang! thumbs up to pengarah khabir bhatiar, all actress and krew..! so.. siape yang belum pergi lagi tengok.. bolehlah angkat kaki skarang dan pergi tengok.. pasti berbaloi..!

ke'famous'an drama NUR KASIH sememangnya banyak membantu filem ini untuk menarik perhatian ramai. dengan kekuatan yang sedia ada itu, di tambah lagi dengan garapan yang kemas telah membawa filem ini hingga ke puncak. selain itu, jalan cerita yang tidak meleret-leret membuatkan kite rasa seronok dan tidak bosan menonton...

ending pula, memang sesuailah Nur diwatakkan sbg penghidap menyakit amnesia.... lagi tersentuh hati bila Nur hanya mengingati anaknya, Said sahaja... tapi rase mcam tak puas lah tengok ending dia.. hehhe.. rase macam nak tgk lagi ape yang berlaku! hehe.. tapi cukup dah kot Khabir Bhatiar matikan cerita ni.. takut nnt penonton bosan... hehe..

k la... rate untuk cerita NUR KASIH : 
 
(syabass!!) em... tapi my bf ckp tak best... how? 


No comments: