Tuesday, February 24, 2009

NGAK SENGAJA LORH!

salam semua... cerah sungguh matahari kat dalam ni kn..?? lua entah cerah ke tak..?? nth2 hujan... hihihi... haa.. camne korg hari nihh..?? sihat..?? hope korang sume sihat laa... sihat dan hepi disamping family, membe dan juge SIDIE.. hehe!!! bagi yang tengah merajuk ngan kekasih hati.... g laa bebaik cepat... wat rugi je mrajuk lame2... korg tak jeles ke tgk membe seblah pengang henset die ngan tersenyum2 kambeng membalas mesej dari marka dia..?? huh??! Asal pndag aku..?? aku tak jeless pn laa.. hahahhaaa......

hhaa korg... sory laa korang kalau korang rasa aku asyik diam je skrg ni.. aku bukan tak pedulik korang... bukan aku taknak on9... tapi terdapat masalah2 yang tak boleh dielakkan...

pasal 1: aku ade 2 projek yang tak siap lagi (risau aku!)
pasal 2: assignment yang makin bertambah.. kan best kalo ade kuase super... huhu!
pasal 3: factor masa yang agak terbatas.. balik kelas dah pnt, wat keje sket... pastu dah ngantuk..
pasal 4: walaupun area umah aku ade wifi.. p line truk... lambat gle... kure2 pun laju tauu!!
pasal 5 : kat campus mmg ade wifi.. ni je laa hap kne bwk lptp lak.. beratt woo!! p ari slase mmg aku bawak... hihi... pasal.. aku ade satu klas je kul 9-10 pagi... pastu FREEE!!! til mlm.. 8-10.. tu je jadual tuk ari selase... hihi..

jadi.. demi kengkawan yang amat aku sayangi... aku secara rasminye akan berada di alam maya ni pada hari selasa.... hehehehe... hari lain... tak dapek den nk nolong... p kalo aku ade mase terluang... aku on9 laa..... k2... sumer..?? jangan majok2 tauu... hihi ^.^

2 comments:

ummuhadhra said...

oitt!!! ang perli aku ka???
aku bg sat g.. ang tau la!!
aku ngh majok ngn cepol... ang tau?? ang skodeng???

shaziera87 said...

^.^ hahahaha....ak pnjm cermin ajaib malika la! Hahahaha..