Tuesday, May 26, 2009

PERTANYAAN TENTANG CINTA??



huhuuu.... pelik sekali bila seorang aziera saliman memperkatakan tentang cinta padahal die juga sedang tercari2 cinta... hahaha..?? ape ni.. malluu laa..!!!!! aaa... kite tengok je laa ape yang ade kat bawahh niii... zaaasss!! ^.^


PERSOALAN TENTANG CINTA...

Adakah tapak tanganmu berkeringat, hatimu berdebar kencang dan

suaramu tersekat di dadamu?
Itu bukan CINTA, itu SUKA


Adakah kamu tidak dapat melepaskan pandangan mata darinya?

Itu bukan CINTA, itu NAFSU


Adakah kamu menginginkannya kerana kamu tahu ia ada di sana?

Itu bukan CINTA, itu KESEPIAN


Adakah kamu mencintainya kerana itulah yang diinginkan oleh semua orang?

Itu bukan CINTA, itu KESETIAAN


Adakah kamu tetap mengatakan kamu menyintainya kerana kamu tidak ingin melukakan hatinya?

Itu bukan CINTA, itu BELAS KASIHAN


Adakah kamu menjadi miliknya kerana pandangan matanya membuat hatimu melompat?

Itu bukan CINTA, itu TERGILA-GILA


Adakah kamu memaafkan kesalahannya kerana kamu mengambil berat tentangnya?

Itu bukan CINTA, itu PERSAHABATAN


Adakah kamu mengatakan padanya bahawa setiap hari hanya dia yang kamu fikirkan?

Itu bukan CINTA, itu DUSTA


Adakah kamu rela memberikan semua perkara yang kamu senangi untuk kepentingan dirinya?

Itu bukan CINTA, itu KEMURAHAN HATI



JAWAPAN UNTUK CINTA...


Adakah kamu tetap bertahan kerana campuran antara kesakitan dan kegembiraan yang membutakan dan tak terfahami.... menarikmu mendekati dan tetap bersamanya?

Itulah CINTA


Adakah kamu menerima kesalahannya kerana itu sebahagian dirinya dan siapa dirinya?

Itulah CINTA


Adakah kamu tertarik dengan orang lain tapi setia dengannya tanpa penyesalan?

Itulah CINTA


Adakah kamu menangis kerana kesakitannya walaupan saat itu dia kuat?

Itulah CINTA


Adakah hatimu sakit dan hancur ketika dia bersedih?

Itulah CINTA

Adakah hatimu gembira ketika dia berbahagia?

Itulah CINTA


Adakah matanya melihat hatimu dan menyentuh jiwamu begitu mendalam sehingga menusuk?

Itulah dinamakan CINTAerrmmm... so camne..?? dah faham apa itu cinta..?? ape pun.. gudluck bagi mereka2 yang dah temui cinta... bagi yang menyukai sesorg, jangan biarkan segala terlambat... argghh.. lemah den bile ckp psl ni.... k laa... tataa... nak tgk cte zati & mawas.. haa.. itu CINTA.. hahahaaa...

:bear2: k laa.. bye!

5 comments:

princessfrogy said...

masih menanti prince frog la sis..
hehe...

renaye said...

ooh. interesting entry!

░♥si lampu neon♥░ said...

ayo cinta cinta sungguh susah ditafsirkan wo

-Ain-Dak In- said...

dimana dia....
anak kambing saya..
anak kambing saya..
ada pada aziera...
hahahahahaha.....

p/s:xde kene mengena pon...
kui..kui..

Alexandaria said...

emm..cinta is complicated!!