Monday, June 8, 2009

TAG by FLORA

1. Nama timangan anda?
- anak bertuah (hahhaa.. ibu abah aku je panggil gini.. korg jgn nak mengade lak..!)
- aziera, ziera (haa... ni korg bley gune...)
- iera, kak eira (haa.. ni mak2, adek2 angkat aku yang salu pangil gini..)
2. Anda seorang yang...
- sederhana je.. friendly....! ^.^ hehe..
3. Insan Teristimewa.. Describekan dia yang terlalu istimewa di mata anda..
- hahaa... ni tag untuk carik jodoh ke flooo..??? hahhaa.. actually sume2 pun istimewa pada aku... dan ade character tersendiri... so.. just be yourself.. dont fooling yourself to be somebody else to satisfy or to attract people... if they wanna friend with you, they should accept you in whoever you are.... tapi........ korang jangan laa take easy pulak... mentang2 aku cakap macam ni.. korang selamber je korek idong depan aku...... hampeh btol!!! ^.^ ahahahhaa..... life simple.. be smart.. dan bersederhanalah dalam ukhwah....
4. Lagu kesukaan anda...
errmm.. yang ni yang paling aku suke!
Ungu & Rossa - Tercipta untukku
5. Makanan kesukaan anda.
makanan.. ahhaa.. aku PALING suke makan...
- ABC kg melayu
- BAKSO
- Nasi Ayam Goreng
- Seefood
- Chicken Chop
- Pizza Super Supreme
- Kuew Tiaw Kungfu
- Steamboat
- Mee goreng basah
- Nasi goreng paprik
- Nasi Goreng cendawan
cukup laa... banyak sangat... nanti esok pon tak habis list! heee...
6. Tiga benda mesti ada dalam beg
hahahaa... tak bley 3 laaa... 4 ehh..??
- IC, lesen, fulus, handset..
7. Kali terakhir anda menangis dan kenapa?
hahaha... ntah laa tak ingat dahhh... sebab... tak ada perlunya nak ingat bende yang sedih.. let bygone be bygone.... yang penting the next coming day takkan sedihh lagiiii... yah.. yahh.. yaahh... aja-aja fighting!!!
8. Tag 4 rakan anda
- Fatihah
- Akmal
- Pricessfrogy
- Zahin
- Iznie

5 comments:

Iznie said...

.................
hype!


let bygone be bygone!

shaziera87 said...

hahahaha.. alaa... patut lee cam salah je ayat tu kan.. ahhahaa... eyp iznie kamo pun jawab tag jugakk yee!!!

Iznie said...

aikk?? dah kena tag....thanks ya...

princessfrogy said...

ok sis...
cikforgy da buat tag tu...
hehe.. tq ya :)

Iznie said...

okayh...iznie dah jawab tag! ada hadiah tak?? hehe....