Friday, July 31, 2009

TAG DARI CIKGU YAN

1. apa perasan sekarang
* heepppiiii..... gumbireee..... dan senang hati.... ^.^


2. saya nak makan
* Ermmm... nak makan seafood... sape nk blanjee..???? put your hands up!


3. saya x suka
* x suke bile org pakse2 wat itu ini...
4. impian saya* Bahagia di dunia dan di akhirat juga.. =)


5. haiwan yg saya tidak suka
* yang tak suke tak tauu.. p kucing mmg aku suke..! ^.^


6. saya harapkan
* harapkan yang baik berlaku pada tika ini, esok dan hari2 yang mendatang.....


7. jika boleh diputarkan masa
* Tak mau laa putar2 balik masa... yang penting adalah masa depan.. =)


8. saya pada 10 thn akan datang
* hahahhahaa.... dah ada kerjaya, dah ada milikan sendiri, dah ada keluarga.. dan yang penting.. dah dapat balas jasa ibu dan abahh... insyaAllah...... =)


9. hp saya adalah
* antara bende yang penting dan mesti ada!


10. saya pernah bercinta sebanyak
* hahhahahaha....


11. saya suka pada
* apa-ape je yang boleh buat saya gembira.... ^.^


12. kawan2 saya
* kawan2 saya adalah antara org2 yang BERUNTUNG sebab kawan ngan sayaaaa yang besst nihh!! ^.^ hahaha..


13. pernah dikhianati
* errmmm... mintak dijauhkan...


14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda
* herrmmm.. ntah laaa...


15. senaraikan 8 orang untuk di tag
* flora
* pzah
* dak in
* capiqa

7 comments:

Iznie said...

rajinnya buat tag...

:D

shaziera87 said...

^.^ hihii.. kamo pun ade! so.. ape lagi.. sile laa jawab tag nihh!!! haha

VIP| fLoRa ™ © said...

tag ni flo bg yan.. ngeh~

p/s: kna jwb lg ke?? :p

shaziera87 said...

^.^ ahahhahahaa..... dah agak dahh... aritu try and error jee.. hihi..

ummuhadhra said...

oit..oitt.. soklan jawap x full..

ni cmne jwp SPM dlu??

shaziera87 said...

hahhaa... SPM dlu takde soklan susah camni.. ^.^ hihi

wanie said...

verry interesting.....mcm ne nak wat cam tu ek?
t singgah la kat blog saya n jgn lupa bg komen k..